Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ-ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ

Από τις πρώτες δραστηριότητες είναι να μάθουμε το όνομά μας. Να το αναγνωρίζουμε ολόκληρο, να αναγνωρίζουμε το αρχικό του, να προσπαθήσουμε να το γράψουμε.
Έτσι λοιπόν κι εμείς αφιερώσαμε αρκετές μέρες σ' αυτές τις δραστηριότητες.

Βρίσκω το αρχικό μου γράμμα. 
Κρατώντας κάθε παιδί την καρτέλα με το όνομά του, προσπαθεί να βρει το αρχικό του γράμμα.


  Και αφού βρουν όλοι το δικό τους αρχικό, ώρα να το στολίσουμε.




Και τα κρεμάσουμε τα γράμματα στα μπαλόνια της τάξης.




Σημείωση: Επειδή η τάξη μας είναι πολύ μικρή και έχει μόνο 3 τραπέζια, για να μπορούν τα παιδιά να απασχολούνται στις ελεύθερες δραστηριότητες, έχω αριθμήσει τα τραπέζια και σε κάθε ένα κόλλησα εικόνες που δείχνουν ποια δραστηριότητα μπορούν να κάνουν στο συγκεκριμένο τραπέζι. Πλαστελίνη - ελεύθερη ζωγραφική - παζλ. Οι εικόνες είναι δανεισμένες από το blog της Ανθής Ζήση. 

Βλέπω την καρτέλα μου και προσπαθώ να γράψω το όνομά μου.




Με καπάκι σχηματίζω το όνομά μου. 
(Δε θυμάμαι από ποια συνάδελφο πήρα την ιδέα. Της ζητώ ταπεινά συγγνώμη).Κατόπιν γράφουμε πόσα γράμματα έχει το κάθε όνομα.




Αντιστοίχιση 
Μια καρτέλα εκτυπωμένη από το υπολογιστή και μια χειρόγραφη. Να βρουν και να συνδέσουν με κλωστή το όνομά τους.





Βάφω το όνομά μου, το κόβω και το κάνω παζλ. 








Ποιο όνομα κάνει μεγαλύτερο πύργο; 
Σε όμοια χρωματιστά τουβλάκια (μικρά) έγραψα τα γράμματα του κάθε παιδιού. Κατόπιν αυτά έπρεπε, βλέποντας την καρτέλα τους, να κάνουν τον πύργο με το όνομά τους. Έτσι έπρεπε μετά να βάλουμε στη σειρά τα ονόματα από τον πιο ψηλό πύργο στο πιο χαμηλό.

Του Παναγιώτη λοιπόν κάνει πιο μεγάλο πύργο, ενώ του Αλή τον πιο μικρό. 

2 σχόλια: